Wysyłka i dostawa

Wiele Promocji - jedna płatność- jeden koszt dostawy

Zamawiając produkty z różnych Promocji oraz dokonując jednej płatności, koszty dostawy ponosisz tylko raz.

Z możliwości łączenia kosztów dostawy, z przyczyn logistycznych, wyłączone są Promocje o skróconym terminie dostawy czyli z tzw. “szybką dostawą”, te o bardzo odległych terminach dostawy oraz produkty z działu Sklep.

Przy zamówieniu z kilku Promocji obowiązującą datą dostawy będzie ta, którą zobaczysz w koszyku podczas składania zamówienia oraz w potwierdzeniu złożenia zamówienia.

Okresowo koszty wysyłki mogą być obniżone w ramach akcji specjalnej nawet do 0,00 PLN. Minimalna kwota zmówienia to 50 PLN. Jeżeli wybierzesz płatność przy odbiorze dodatkowo zostaną doliczone koszty pobraniowe firmy spedycyjnej w wysokości 6,99 PLN.

Bezpieczna płatność poprzez obciążenie rachunku lub kartę kredytową

Twoje dane są przesyłane przez bezpieczne połączenie SSL. Abyśmy mieli wystarczająco dużo czasu na sprawdzenie ważności Twojej zapłaty, przy zamówieniu odliczymy z Twojego konta należną kwotę. W ten sposób możemy szybko rozpoznać problemy z płatnością. Działa to również na Twoją korzyść, ponieważ nie musimy niepotrzebnie doliczać dodatkowych kosztów w przypadku braku płatności.

Czas dostawy zamówień

Aby móc zaoferować najniższą cenę, towary zamawiamy dopiero po zakończeniu naszych Promocji sprzedażowych. W ten sposób możemy zminimalizować koszty składowania towaru i zaoferować Ci dobrą cenę. Dostawa następuje z reguły w ciągu 2-4 tygodni po zakończeniu Promocji. Planowany czas dostawy jest zawsze pokazany na stronie produktu i w podsumowaniu zamówienia. Zgodnie z regulaminem czas dostawy może w skrajnych przypadkach wynieść do 8 tygodni. Informacja o terminie dostawy dostępna jest również w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Jeśli z jakichś przyczyn nastąpi wydłużenie tego czasu, wszyscy klienci zostaną poinformowani drogą e-mailową lub telefoniczną o tym fakcie.

Gdzie dostarczamy?

Wysyłka produktów odbywa się wyłącznie pod adresy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Prawo do zwrotu w ciągu 30 dni

Przy każdym zamówieniu masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni po otrzymaniu przesyłki. W tym czasie możesz odesłać do limango pojedyncze artykuły lub całe zamówienie. Dalsze szczegóły znajdziesz tutaj.

Masz pytania? Obsługa klienta przez e-mail

Możesz się z nami skontaktować mailowo pod adresem pomoc@limango.pl oraz poprzez formularz kontaktowy