- Powrót do głównych kategorii
- OUTLET
- Kontakt z nami
- Infolinia (71) 721 77 77
Najczęstsze pytania > Bony i promocje
• Mam bon, jak mogę z niego skorzystać?
W naszych akcjach promocyjnych, a także w akcjach naszych partnerów możesz otrzymać bon rabatowy na zakupy. Szczegóły realizacji bonu (datę ważności, minimalną wartość zakupów) znajdziesz w szczegółach akcji.
Jeśli bon wymaga wpisania na stronie kodu – wpisz go i zatwierdź. Bon zostanie dodany do listy Twoich bonów i będzie go można użyć w zamówieniu. W przypadku bonów, które zostały dopisane do konta podczas składania zamówienia wyświetli Ci się lista dostępnych bonów (jeśli je posiadasz). Zaznacz bon, którego chcesz użyć i sprawdź czy kwota zamówienia została pomniejszona o bon. Jeśli nie – upewnij się czy zostały spełnione wszystkie warunki promocji.
• Dlaczego mój bon nie działa?
Akcje promocyjne, w których przyznawane są bony, są ograniczone w czasie i zwykle wymagają spełnienia dodatkowego warunku (np. są dostępne dla określonych kampanii, albo wymagają określonej minimalnej wartości zakupów). Jeśli nie możesz wykorzystać bonu, upewnij się czy wszystkie warunki realizacji bonu zostały spełnione.
W jednym zamówieniu możesz wykorzystać tylko jeden bon.
• Czy są nagrody za polecanie limango?
Jeśli lubisz limango i chcesz je polecać Znajomym – to świetnie! Za każdą osobę, która zarejestruje się z Twojego polecenia i zrobi zakupy o wartości min. 200 zł (wartość zamówienia nie obejmuje kosztów dostawy, jeśli w zamówieniu Znajomy realizuje bon zniżkowy – wartość zakupów musi wynosić 200 zł po uwzględnieniu zniżki) otrzymasz od nas bon o wartości 50 zł na swoje zakupy. Bon możesz zrealizować przy zakupach o wartości min. 200 zł. Bon będzie ważny przez miesiąc od momentu przyznania.
• Jak mogę zaprosić znajomych?
Aby zaprosić znajomych na limango – wejdź na https://www.limango.pl/konto/zaproszenia i wybierz najwygodniejszą dla siebie formę. Możesz zaprosić znajomych korzystając z formularza, wysyłając im personalizowanego linka albo korzystając z funkcji Facebooka.
• Kiedy i jak dowiem się, że mam bon za zaproszenie znajomego?
Status swoich zaproszeń możesz śledzić na dole strony https://www.limango.pl/konto/zaproszenia. Jeśli Twój znajomy zrobi zamówienie o wartości minimum 200 zł (wartość zamówienia nie obejmuje kosztów dostawy, jeśli w zamówieniu Znajomy realizuje bon zniżkowy – wartość zakupów musi wynosić 200 zł po uwzględnieniu zniżki) w przeciągu roku od rejestracji, bon zostanie przypięty do Twojego konta, a Ty dostaniesz powiadomienie mailowe.
• Znajomy zrobił zakupy, a ja nie mam bonu?
Skontaktuj się nami przez formularz kontaktowy podając swój adres e-mailowy oraz adres osoby zaproszonej. Nasz dział obsługi klienta oraz dział techniczny zweryfikują, dlaczego proces nie zadział w sposób automatyczny. Może się zdarzyć, że w uzasadnionych przypadkach wątpliwości co do poprawności rejestracji nowego klienta limango, bon nie zostanie dodany.
• Jak rozliczane są zwroty produktów kupionych z bonem?
W przypadku zwrotu całego zamówienia złożonego z wykorzystaniem bonu rabatowego, zwrócona zostanie kwota faktycznie przez Ciebie uiszczona. Bon zostanie ponownie przypisany do konta pod warunkiem, że nie utracił ważności. W przypadku zwrotu części towaru podstawą do rozliczania będzie wartość nieodesłanych produktów z zamówienia. Jeśli będzie ona równa lub wyższa od kwoty upoważniającej do wykorzystania bonu, zwrócona zostanie pełna kwota za odesłany towar. Jeśli będzie niższa, zwrócona zostanie kwota za odesłany towar, pomniejszona o wartość bonu.