Promocje
Sklep
Moje konto
Mój koszyk
  • Promocje
  • Sklep
Najczęstsze pytania
MOJE KONTOZamówieniaKupony i rabatyZwroty i reklamacjeZaproś znajomychMoje daneMoje zgodyMoje markiUstawienia kontaMoje hasłoNajczęstsze pytania
Najczęstsze pytania >  Dostawa
•  W jaki sposób dostarczane są zamówienia?
Twoje zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem kuriera firmy DPD pod wskazany adres, do wybranego punktu DPD Pickup lub do paczkomatu InPost. Może się zdarzyć, że w wypadku niektórych produktów, szczególnie wielkogabarytowych dostawa do Paczkomatu nie będzie dostępna.
•  Ile kosztuje dostawa?
Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski. Koszt wysyłki jest uzależniony od wybranej formy dostawy i wynosi odpowiednio - 8,95 zł (DPD Pickup), 9,95 zł (Paczkomaty), 12,95 zł (DPD – Kurier). Okresowo koszty wysyłki mogą być obniżone w ramach promocji nawet do 0,00 PLN. Minimalna kwota zamówienia to 50,00 PLN. Jeżeli wybierzesz płatność przy odbiorze, dodatkowo zostaną doliczone koszty manipulacyjne firmy spedycyjnej w wysokości 6,99 PLN do każdego zamówienia.
•  Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Limango jest internetowym klubem zakupowym. Nie posiadamy stacjonarnego sklepu i nie oferujemy odbioru osobistego. Produkty trafiają do centrum logistycznego w Goleniowie i stamtąd są rozsyłane do Klientów.
•  Czy mogę zmienić adres dostawy?

Zmiana adresu dostawy zamówienia jest możliwa dopóki nie zostało ono przekazane do skompletowania i wysyłki. Aby sprawdzić możliwość zmiany adresu skontaktuj się z nami mailowo pomoc@limango.pl (w treści wiadomości wskaż numer zamówienia oraz nowy adres dostawy) lub telefonicznie pod numerem 717217777. Potwierdzenie zmiany adresu lub informację o braku takiej możliwości otrzymasz od nas w osobnej wiadomości. Możes zmienić zarówno adres dostawy kurierskiej jak i wybrać inny paczkomat lub punkt pickup.

Jeżeli zmiana adresu nie jest już możliwa i wybrałeś dostawę firmą kurierską DPD, możesz przekierować paczkę po jej nadaniu. W dniu doręczenia Klienci otrzymują maila DPD- PREDICT, dzięki któremu mogą online zmienić datę lub godzinę dostawy oraz przekierować paczkę na inny adres.

•  Mam numer paczki, czy mogę sprawdzić na jakim etapie jest dostawa?
W zależności od wybranej formy przesyłki możesz sprawdzić status swojej paczki na stronie wybranego przewoźnika:
DPD ZLOKALIZUJ PACZKĘ
InPost
ŚLEDZENIE PRZESYŁEK Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy DPD dostępne są TUTAJ Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy InPost dostępne są TUTAJ
•  Czy mogę zmienić termin dostawy zamówienia?
Nie mamy możliwości przyśpieszenia lub opóźnienia wysyłki dla poszczególnych zamówień. Dokładny termin wysyłki jest uzależniony od naszego dostawcy.
Jeśli wybraną formą dostawy jest kurier DPD, w dniu dostawy otrzymasz powiadomienie sms, dzięki któremu możesz przełożyć termin dostawy o kolejne trzy dni robocze. Prosimy o skorzystanie z tej opcji.
•  Nie dostałem sms z kodem odbioru do Paczkomatu.
Firma InPost wysyła powiadomienia z kodem odbioru również drogą mailową. Sprawdź adres mailowy, który jest przypisany do twojego zamówienia w limango.
Jeśli masz zainstalowaną aplikację InPost możesz odebrać swoją paczkę bez kodu sms.