Zmiana adresu dostawy zamówienia jest możliwa dopóki nie zostało ono przekazane do skompletowania i wysyłki. Aby sprawdzić możliwość zmiany adresu skontaktuj się z nami mailowo pomoc@limango.pl (w treści wiadomości wskaż numer zamówienia oraz nowy adres dostawy) lub telefonicznie pod numerem 717217777. Potwierdzenie zmiany adresu lub informację o braku takiej możliwości otrzymasz od nas w osobnej wiadomości. Możes zmienić zarówno adres dostawy kurierskiej jak i wybrać inny paczkomat lub punkt pickup.
Jeżeli zmiana adresu nie jest już możliwa i wybrałeś dostawę firmą kurierską DPD, możesz przekierować paczkę po jej nadaniu. W dniu doręczenia Klienci otrzymują maila DPD- PREDICT, dzięki któremu mogą online zmienić datę lub godzinę dostawy oraz przekierować paczkę na inny adres.
DPD ZLOKALIZUJ PACZKĘ
InPost ŚLEDZENIE PRZESYŁEK Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy DPD dostępne są TUTAJ Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy InPost dostępne są TUTAJ
Jeśli wybraną formą dostawy jest kurier DPD, w dniu dostawy otrzymasz powiadomienie sms, dzięki któremu możesz przełożyć termin dostawy o kolejne trzy dni robocze. Prosimy o skorzystanie z tej opcji.
Jeśli masz zainstalowaną aplikację InPost możesz odebrać swoją paczkę bez kodu sms.