Najczęstsze pytania > Dostawa
• W jaki sposób dostarczane są zamówienia?
Twoje zamówienie może być dostarczone za pośrednictwem kuriera firmy DPD pod wskazany adres, do wybranego punktu DPD Pickup lub do Paczkomatu InPost. Może się zdarzyć, że w wypadku niektórych produktów, szczególnie wielkogabarytowych, dostawa do automatu paczkowego, nie będzie dostępna.
• Ile kosztuje dostawa?
Realizujemy zamówienia tylko na terenie Polski. Koszt wysyłki jest uzależniony od wybranej formy dostawy i wynosi odpowiednio - 8,95 zł (DPD Pickup), 12,95 zł (Paczkomat), 12,95 zł (DPD – Kurier). Okresowo koszty wysyłki mogą być obniżone w ramach promocji nawet do 0,00 PLN. Minimalna kwota zamówienia to 50,00 PLN. Jeżeli wybierzesz płatność przy odbiorze, dodatkowo zostaną doliczone koszty manipulacyjne firmy spedycyjnej w wysokości 6,99 PLN do każdego zamówienia.
• Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Limango jest internetowym klubem zakupowym. Nie posiadamy stacjonarnego sklepu i nie oferujemy odbioru osobistego. Produkty trafiają do centrum logistycznego w Goleniowie i stamtąd są rozsyłane do Klientów.
• Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Zmiana adresu dostawy wskazanego w zamówieniu po jego zatwierdzeniu nie jest obecnie możliwa. Jeżeli wybrałeś dostawę firmą kurierską DPD, możesz przekierować paczkę po jej nadaniu. W dniu doręczenia Klienci otrzymują maila DPD- PREDICT, dzięki któremu mogą online zmienić datę lub godzinę dostawy oraz przekierować paczkę na inny adres lub skierować ją do punktu.
• Mam numer paczki, czy mogę sprawdzić na jakim etapie jest dostawa?
W zależności od wybranej formy przesyłki możesz sprawdzić status swojej paczki na stronie wybranego przewoźnika:
DPD ZLOKALIZUJ PACZKĘ
InPost ŚLEDZENIE PRZESYŁEK Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy DPD dostępne są TUTAJ Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy InPost dostępne są TUTAJ
DPD ZLOKALIZUJ PACZKĘ
InPost ŚLEDZENIE PRZESYŁEK Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy DPD dostępne są TUTAJ Dane kontaktowe z Działem Obsługi Klienta firmy InPost dostępne są TUTAJ
• Czy mogę zmienić termin dostawy zamówienia?
Niestety nie mamy możliwości przyspieszenia lub opóźnienia wysyłki dla poszczególnych zamówień na życzenie Klienta.
• Nie dostałem sms z kodem odbioru do Paczkomat.
Firma InPost wysyła powiadomienia z kodem odbioru również drogą mailową. Sprawdź adres mailowy, który jest przypisany do Twojego zamówienia w limango.
Jeśli masz zainstalowaną aplikację InPost możesz odebrać swoją paczkę bez kodu sms.
Jeśli masz zainstalowaną aplikację InPost możesz odebrać swoją paczkę bez kodu sms.