Najczęstsze pytania > Płatności
• Czy mogę zmienić formę płatności w moim zamówieniu?
Po zatwierdzeniu zamówienia zmiana wybranej opcji płatności nie jest już możliwa. Pamiętaj, że wybór opcji płatności nie wpływa na jego realizację. Wszystkie zamówienia są realizowane w tym samym terminie bez względu na to czy już opłaciłeś zamówienia czy wybrałeś opcje zapłaty przy odbiorze.
• Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Dostępne metody płatności:
1. Karty płatnicze: Visa, MasterCard, Diners Club i Discovery
2. Przelewy internetowe on-line w systemie Przelewy24
3. Płatność gotówką przy odbiorze
1. Karty płatnicze: Visa, MasterCard, Diners Club i Discovery
2. Przelewy internetowe on-line w systemie Przelewy24
3. Płatność gotówką przy odbiorze
• Czy kurier wyda mi resztę podczas płatności przy odbiorze?
Kurier nie jest zobowiązany posiadać dodatkowej gotówki lub drobnych, dlatego najlepiej wcześniej przygotować odliczoną kwotę.
Informację o kwocie pobrania możesz sprawdzić w szczegółach zamówienia MOJE ZAMÓWIENIA
Dodatkowo, dzień roboczy przed wydaniem paczki do doręczenia, otrzymasz od nas wiadomość mailową i SMS z kwotą pobrania i numerem listu przewozowego.
• Czy mogę zapłacić u kuriera kartą?
Wybierając formę płatności przy odbiorze za zamówienie możesz zapłacić nie tylko gotówką ale również bezdotykowo kartą lub Blikiem bezpośrednio u kuriera.
• Dlaczego nie widzę na swoim koncie opcji płatności przy odbiorze?
Opcja płatności przy odbiorze nie będzie dostępna jeśli jako formę dostawy wybrałeś paczkomat InPost lub punkt DPD pickup. Dla tych form dostawy jest możliwa tylko płatność z góry.
Jeśli w przeszłości odnotowaliśmy na Twoim koncie odmowę przyjęcia lub brak odbioru zamówienia, które miało być opłacone przy odbiorze – ta form płatności zostaje zablokowana i w przyszłości będziesz mógł płacić za zamówienia tylko z góry.
Jeśli w przeszłości odnotowaliśmy na Twoim koncie odmowę przyjęcia lub brak odbioru zamówienia, które miało być opłacone przy odbiorze – ta form płatności zostaje zablokowana i w przyszłości będziesz mógł płacić za zamówienia tylko z góry.
• Dlaczego nie wszystkie formy płatności są dla mnie dostępne?
Płatności dokonywane są w jednej z form opisanych w pkt 6.8. naszego Regulaminu, przy czym zastrzegamy sobie prawo do oferowania Użytkownikom wyłącznie wybranych, określonych metod płatności. Zamówienie może zostać opłacone jedynie formą lub formami płatności widocznymi w Twoim koszyku, w sekcji Płatność (krok 3 koszyka).
• Dlaczego moja płatność kartą została odrzucona?
Przyczyną odmowy przyjęcia transakcji mogą być: brak wystarczającej ilości środków na rachunku karty, karta zastrzeżona lub zgłoszona jako zagubiona/skradziona, podanie niekompletnych czy nieprawidłowych danych, podanie nieprawidłowego kodu CVC/CVV2. Również skorzystanie z opcji cofnij, odświeżanie strony podczas wykonywania płatności.
Bardziej szczegółowych informacji może udzielić bank wystawca karty.
Bardziej szczegółowych informacji może udzielić bank wystawca karty.