Promocje
Sklep
Moje konto
Mój koszyk
  • Promocje
  • Sklep
Najczęstsze pytania
MOJE KONTOZamówieniaKupony i rabatyZwroty i reklamacjeZaproś znajomychMoje daneMoje zgodyUstawienia kontaMoje hasłoNajczęstsze pytania
Najczęstsze pytania >  Rejestracja i logowanie
•  Jak mogę dołączyć do Klubu limango?
To łatwe i całkowicie darmowe. Rejestracji możesz dokonać tutaj ->REJESTRACJA

Na Twój adres email przyjdzie potwierdzenie rejestracji.
•  Nie pamiętam hasła

Skorzystaj z opcji PRZYPOMNIENIE HASŁA. Wskaż adres e-mail podany przy rejestracji, na który otrzymasz wiadomość z linkiem do resetu hasła. Po kliknięciu w link zostaniesz poproszony o ustawienie nowego hasła dla konta. Po jego zatwierdzeniu zaloguj się używając swojego loginu i nowego hasła.
Hasło możesz w każdej chwili zmienić na inne w zakładce USTAWIENIA KONTA

•  Czy mogę zmienić hasło i jak to zrobić?
Zmiana hasła jest możliwa w ustawieniach twojego konta >USTAWIENIA KONTA
•  Czy mogę zmienić swój adres email zarejestrowany w limango?
Ze względów bezpieczeństwa nie możesz samodzielnie zmieć adresu email. Jeśli chcesz zmienić adres mailowy, wyślij nam wiadomość pomoc@limango.pl
•  Dlaczego nie mogę się zalogować?
Aby się zalogować upewnij się czy używasz właściwego loginu i hasła. Jeśli mimo to nie możesz się zalogować – skontaktuj się z nami mailowo na pomoc@limango.pl – postaramy się pomóc.
•  Jak się wypisać z limango?
Jeśli chcesz nadal kupować na limango, ale nie chcesz otrzymywać naszych newsletterów nie musisz usuwać swojego konta. Zmień ustawienia w Moje konto/Ustawienia konta, a nadal będziesz mógł korzystać z naszych ofert ze zniżkami do nawet – 80%. A jeśli chcesz zrezygnować z członkostwa w limango wyślij e-mail na adres pomoc@limango.pl w tytule wpisując REZYGNACJA.
•  Jak mogę zmienić swoje dane?
W „Moje konto/Dane osobowe” możesz zmienić m.in. adres, hasło czy preferencje w sprawie newsletterów i powiadomień. Nie wszystkie dane możesz edytować. Ze względów bezpieczeństwa edycja niektórych danych np. numeru konta bankowego czy adresu email jest możliwa tylko za pośrednictwem działu obsługi Klienta pod adresem pomoc@limango.pl
•  Nie chcę dostawać newslettera. Czy mogę się wypisać?

W limango to Ty sam decydujesz, jak często chcesz być informowany o startujących codziennie nowych kampaniach. Jeśli nie chcesz wyłączyć lub zmodyfikować powiadomienia możesz to zrobić TUTAJ

•  Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?
Rejestracja konta jest niezbędna do złożenia zamówienia. To bardzo proste! Rejestracji możesz dokonać tutaj: REJESTRACJA