Najczęstsze pytania > Reklamacje
• Otrzymałem inny produkt niż zamawiany lub jest on uszkodzony, niekompletny.
Jeśli otrzymany produkt nie zgadza się z tym, który zamówiłeś lub posiada wadę - zgłoś nam reklamację przez formularz dostępny tutaj ->ZGŁOŚ REKLAMACJĘ
• Ile trwa rozpatrzenie reklamacji?
Staramy się, aby każda reklamacja była rozpatrzona jak najszybciej. Etap rozpatrywania reklamacji możesz sprawdzić klikają TUTAJ >>>HISTORIA REKLAMACJI
O zmianie statusu twojego zgłoszenia poinformujemy mailowo.
• Jakie rozwiązania są możliwe w ramach reklamacji?
W zależności od specyfiki Twojego zgłoszenia w ramach reklamacji możemy zaproponować rozwiązania takie jak: obniżenie ceny reklamowanego produktu, kupon rabatowy na kolejne zakupy ,naprawa, zwrot wpłaty, wymiana (zależy od tego czy posiadamy zapas magazynowy towaru lub jesteśmy w stanie pozyskać go od naszych dostawców).
Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni.
• Chcę złożyć reklamację
Reklamację możesz złożyć szybko i wygodnie korzystając z formularza reklamacji on-line, który jest dostępny w Twoim koncie użytkownika. Przejdź do formularza: ZGŁOŚ REKLMACJĘ
• W jaki sposób będę informowany o kolejnych krokach reklamacji?
Etap rozpatrywania reklamacji możesz sprawdzić tutaj: HISTORIA REKLAMACJI
Wszelkie informacje dotyczące Twojej reklamacji będą do Ciebie wysyłane również mailową.
• W jaki sposób odesłać towar reklamowany?
Nie odsyłaj towaru samodzielnie. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą aby ustalić sposób odesłania towaru.
Towar reklamowany zostanie odesłany na koszt limango za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Proponujemy dwie formy nadania:
- Odbiór kurierski z adresu (jeżeli jest inny niż adres dostawy zamówienia, prosimy o jego wskazanie), realizowany w dni robocze, w godzinach 9-17. Godzina wykonania odbioru jest wyznaczana przez firmę kurierską po przyjęciu zlecenia do realizacji.
- Samodzielne nadanie przesyłki w dowolnym punkcie pick up DPD, na podstawie opłaconego listu przewozowego, który prześlemy w osobnej wiadomości.
- Odbiór kurierski z adresu (jeżeli jest inny niż adres dostawy zamówienia, prosimy o jego wskazanie), realizowany w dni robocze, w godzinach 9-17. Godzina wykonania odbioru jest wyznaczana przez firmę kurierską po przyjęciu zlecenia do realizacji.
- Samodzielne nadanie przesyłki w dowolnym punkcie pick up DPD, na podstawie opłaconego listu przewozowego, który prześlemy w osobnej wiadomości.
• Jakie dokumenty załączyć do odsyłanego w ramach reklamacji towaru?
Aby ułatwić nam i przyśpieszyć weryfikację twojej reklamacji skorzystaj z jednego z poniższych rozwiązań:
• Jeśli to możliwe, uzupełnij formularz zwrotu i dołącz go do środka przesyłki.
• Jeśli wygenerowanie formularza zwrotu nie jest już możliwe, zastąp go odręcznie przygotowaną kartką z numerem zamówienia i numerem produktu oraz dopiskiem REKLAMACJA.
• Wydrukuj rachunek do zamówienia, który jest dostępny w szczegółach zamówienia tutaj >>>MOJE ZAMÓWIENIA
• Jeśli to możliwe, uzupełnij formularz zwrotu i dołącz go do środka przesyłki.
• Jeśli wygenerowanie formularza zwrotu nie jest już możliwe, zastąp go odręcznie przygotowaną kartką z numerem zamówienia i numerem produktu oraz dopiskiem REKLAMACJA.
• Wydrukuj rachunek do zamówienia, który jest dostępny w szczegółach zamówienia tutaj >>>MOJE ZAMÓWIENIA
• Jak przygotować paczkę do zwrotu z reklamowanym towarem?
Produkty mogą być odesłane w kartonie lub foli limango w których otrzymałeś zamówienia lub w dowolnym innym opakowaniu zewnętrznym. Pamiętaj, aby zabezpieczyć produkty tak aby nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu.
• Nie posiadam już oryginalnego opakowania produktu, czy mogę złożyć reklamację?
Brak oryginalnego opakowania towaru czy usunięcie metki producenta nie ma wpływu na możliwość złożenia przez Ciebie reklamacji. Nie wymagamy również przedstawienia rachunku zamówienia czy dowodu zakupu – te dane znajdują się na Twoim koncie klienckim. Do złożenia reklamacji wymagane jest jedynie, abyś nadal był w posiadaniu towaru i zarejestrował zgłoszenie reklamacji tutaj: ZGŁOŚ REKLMACJĘ
• Czy produkty zakupione w limango są objęte gwarancją?
Limango odpowiada za sprzedane towary przez okres dwóch lat (liczony od daty odbioru zamówienia) z tytułu rękojmi za wady.
Warunki gwarancji określa producent i nie są one zależne od Limango.
Gwarancja jest świadczeniem wystawianym przez danego producenta. Jej zakres i czas są określane w karcie gwarancyjnej produktu załączonej do przesyłki lub na stronie producenta. Papierowe karty gwarancyjne są coraz rzadziej stosowane, ich brak nie oznacza, że dany przedmiot nie jest objęty gwarancją. Warunki gwarancji określa producent i nie są one zależne od Limango.
Aby skorzystać z uprawnień gwarancyjnych reklamację należy skierować do producenta.
producenta w jego autoryzowanych salonach bez papierowego potwierdzenia jest możliwe, o ile gwarant nie postanowił inaczej.
• Czy potrzebuję rachunku aby złożyć reklamację?
Nie wymagamy dodatkowych dokumentów. Aby złożyć reklamację wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj: ZGŁOŚ REKLMACJĘ