Promocje
Sklep
Moje konto
Mój koszyk
  • Promocje
  • Sklep
Najczęstsze pytania
MOJE KONTOZamówieniaKupony i rabatyZwroty i reklamacjeZaproś znajomychMoje daneMoje zgodyUstawienia kontaMoje hasłoNajczęstsze pytania
Najczęstsze pytania >  Zwroty
•  Jak rozliczane są zwroty produktów zamówień, w których użyty został kupon?
W przypadku zwrotu całego zamówienia złożonego z wykorzystaniem kuponu rabatowego, zwrócona zostanie kwota faktycznie przez Ciebie uiszczona. Kupon zostanie ponownie przypisany do konta pod warunkiem, że nie utracił ważności. W przypadku zwrotu części towaru podstawą do rozliczania będzie wartość nieodesłanych produktów z zamówienia. Jeśli będzie ona równa lub wyższa od kwoty upoważniającej do wykorzystania kuponu, zwrócona zostanie pełna kwota za odesłany towar. Jeśli będzie niższa, zwrócona zostanie kwota za odesłany towar, pomniejszona o wartość kuponu.
•  Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?
Na zwrot masz 30 dni kalendarzowych. Czas jest liczony od dnia dostarczenia całego zamówienia do momentu nadania paczki zwrotnej.
•  Jak mam zwrócić zamówione produkty?

Pamiętaj, że produkty zwracane powinny być odesłane wraz z oryginalnym opakowaniem i załączonymi akcesoriami (jeśli je posiadały, np. pudełko butów, pudełko zegarka, torba przeciwkurczowa na torebkę, ozdobna zawieszka torebki, etui okularów, itp.) i nie nosić śladów używania ani zabrudzeń powstałych w trakcie przymierzania. Do zwrotu nie jest wymagana folia magazynowa, która zabezpiecza artykuły ani różowy karton limango. Zwrot możesz odesłać w każdym opakowaniu, które właściwie zabezpieczy towar przed uszkodzeniem na czas transportu. W Twoim koncie limango wybierz opcję Zwroty i reklamacje a następnie Zwroty. Znajdź zamówienie, z którego produkt lub produkty chcesz zwrócić. Wypełnij wszystkie pola i wydrukuj dokument zwrotu.

Udostępniamy Ci dwie formy zwrotu:

ZWRACAM SAMODZIELNIE – możesz samodzielnie nadać paczkę zwrotną, wybranym i opłaconym przewoźnikiem. Przesyłkę należy wysłać na adres: Limango Polska Sp. z o.o. , c/o Rhenus Logistics S.A., Łozienica, ul. Prosta 16, 72-100 Goleniów.Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy.

ZWRACAM PRZEZ INPOST – możesz zwrócić swoją paczkę szybko, bezpiecznie i bez kolejek w dowolnym paczkomacie Inpost. Wystarczy, że podczas zgłaszania zwrotu na stronie www.limango.pl wybierzesz następujące opcje:

1. Po wypełnieniu formularza zwrotu wybierz opcję „Zwracam przez Inpost”. Jeżeli produkty z zamówienia będziesz odesyłać w kilku przesyłkach, dla każdej z nich utwórz osobny formularz zwrotu.

2. Potwierdź dane do wysyłki zwrotu i kliknij "Wyślij" aby utworzyć zwrot.

3. Wygenerowany zostanie kod zwrotu dla Twojej paczki. Kod jest ważny 14 dni. Kod służy do nadania jednej przesyłki.

4. Umieść kod zwrotu na paczce a wydrukowany formularz zwrotu dołącz do środka. Kod służy do nadania jednej przesyłki.

5. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie podając otrzymany kod zwrotu.

Koszt usługi „Zwracam przez Inpost” to 9,95 PLN i zostanie on potrącony z wartości zwracanego towaru, więc nie musisz się martwić o uregulowanie rachunku w Inpost.

•  Gdzie odesłać zwrot?
Limango Polska Sp. z.o.o. c/o Renus Logistic S.A. Łozienica Ul. Prosta 16 72-100 Goleniów Znajdziesz go również na formularzu zwrotu. Jeśli jeszcze nie wypełniłeś formularza zwrotu kliknij tutaj: ZGŁOŚ ZWROT Jeżeli firma, którą wybrałeś do odesłania swojego zwrotu, wymaga wskazania numeru telefonu lub adresu e-mail adresata, wskaż swój numer kontaktowy oraz adres zwroty@limango.pl (Uwaga! Jeżeli masz pytanie o swój zwrot lub wymagasz innego wsparcia, skontaktuj się z nami na adres pomoc@limango.pl. Wiadomości z adresu zwroty@limango.pl nie są przekierowywane)
•  Czy mogę odesłać produkty z różnych zamówień w jednej przesyłce?
Tak, produkty z różnych zamówień mogą być odesłane w jednaj paczce. Pamiętaj, aby do każdego zwracanego produktu utworzyć, wydrukować i dołączyć do środka paczki formularz zwrotu. Jeśli jeszcze nie wypełniłeś formularza zwrotu, kliknij tutaj: ZGŁOŚ ZWROT Aby Twój zwrot był sprawnie i szybko zidentyfikowany w naszym magazynie, produkty z różnych zamówień muszą być od siebie wyraźnie oddzielone i przyporządkowane do właściwego formularza zwrotu. Najlepiej aby produkty z jednego zamówienia umieścić w woreczku, do którego włożysz formularz. Postępuj tak ze wszystkim zwrotami, które znajdą się w paczce. Jeśli postąpisz zgodnie z tą instrukcją, będziemy mogli szybko i bez problemów zlecić zwrot pieniędzy z powrotem na Twoje konto
•  Nie mogę wydrukować formularza zwrotu.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza zwrotu, dołącz do zwracanego produktu dowód dostawy który był dołączony do zamówienia. W jego górnej części znajduje się kod kreskowy, który ułatwi nam identyfikację Twojego zwrotu. Możesz również zapisać numer zamówienia i numer produktu na kartce papieru, którą dołączysz do paczki.
•  Jakie dane kontaktowe mogę podać przewoźnikowi?
Jeżeli firma, którą wybrałeś do odesłania swojego zwrotu, wymaga wskazania numeru telefonu lub adresu e-mail adresata, wskaż swój numer kontaktowy oraz adres zwroty@limango.pl (Uwaga! Jeżeli masz pytanie o swój zwrot lub wymagasz innego wsparcia, skontaktuj się z nami na adres pomoc@limango.pl. Wiadomości z adresu zwroty@limango.pl nie są przekierowywane)
•  W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Jeśli zamówienie opłaciłeś przelewem, kartą lub BLIKiem, zlecimy zwrot pieniędzy na ten sam rachunek. Jeśli za zamówienie zapłaciłeś przy odbiorze, podczas wypełniania formularza zwrotu poprosimy Cię o wskazanie numeru rachunku bankowego, na który zlecimy zwrot płatności. Będzie to rachunek domyślny dla rozliczania ewentualnych przyszłych zwrotów zamówień opłacanych przy odbiorze. Będziesz mógł zmienić go w przyszłości, jeśli te dane nie będą już aktualne. Jeśli jeszcze nie wypełniłeś formularza zwrotu kliknij tutaj:ZGŁOŚ ZWROT