Pamiętaj, że produkty zwracane powinny być odesłane wraz z oryginalnym opakowaniem i załączonymi akcesoriami (jeśli je posiadały, np. pudełko butów, pudełko zegarka, torba przeciwkurczowa na torebkę, ozdobna zawieszka torebki, etui okularów, itp.) i nie nosić śladów używania ani zabrudzeń powstałych w trakcie przymierzania. Do zwrotu nie jest wymagana folia magazynowa, która zabezpiecza artykuły ani różowy karton limango. Zwrot możesz odesłać w każdym opakowaniu, które właściwie zabezpieczy towar przed uszkodzeniem na czas transportu. W Twoim koncie limango wybierz opcję Zwroty i reklamacje a następnie Zwroty. Znajdź zamówienie, z którego produkt lub produkty chcesz zwrócić. Wypełnij wszystkie pola i wydrukuj dokument zwrotu.
Udostępniamy Ci dwie formy zwrotu:
ZWRACAM SAMODZIELNIE – możesz samodzielnie nadać paczkę zwrotną, wybranym i opłaconym przewoźnikiem. Przesyłkę należy wysłać na adres: Limango Polska Sp. z o.o. , c/o Rhenus Logistics S.A., Łozienica, ul. Prosta 16, 72-100 Goleniów.Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy.
ZWRACAM PRZEZ INPOST – możesz zwrócić swoją paczkę szybko, bezpiecznie i bez kolejek w dowolnym paczkomacie Inpost. Wystarczy, że podczas zgłaszania zwrotu na stronie www.limango.pl wybierzesz następujące opcje:
1. Po wypełnieniu formularza zwrotu wybierz opcję „Zwracam przez Inpost”. Jeżeli produkty z zamówienia będziesz odesyłać w kilku przesyłkach, dla każdej z nich utwórz osobny formularz zwrotu.
2. Potwierdź dane do wysyłki zwrotu i kliknij "Wyślij" aby utworzyć zwrot.
3. Wygenerowany zostanie kod zwrotu dla Twojej paczki. Kod jest ważny 14 dni. Kod służy do nadania jednej przesyłki.
4. Umieść kod zwrotu na paczce a wydrukowany formularz zwrotu dołącz do środka. Kod służy do nadania jednej przesyłki.
5. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie podając otrzymany kod zwrotu.
Koszt usługi „Zwracam przez Inpost” to 9,95 PLN i zostanie on potrącony z wartości zwracanego towaru, więc nie musisz się martwić o uregulowanie rachunku w Inpost.
Jeśli zamówienie opłaciłeś przelewem, kartą lub BLIKiem, zlecimy zwrot pieniędzy na ten sam rachunek. Jeśli za zamówienie zapłaciłeś przy odbiorze, podczas wypełniania formularza zwrotu poprosimy Cię o wskazanie numeru rachunku bankowego, na który zlecimy zwrot płatności. Będzie to rachunek domyślny dla rozliczania ewentualnych przyszłych zwrotów zamówień opłacanych przy odbiorze. Będziesz mógł zmienić go w przyszłości, jeśli te dane nie będą już aktualne. Jeśli jeszcze nie wypełniłeś formularza zwrotu kliknij tutaj:ZGŁOŚ ZWROT