Promocje
Sklep
Moje konto
Mój koszyk
  • Promocje
  • Sklep
Najczęstsze pytania
MOJE KONTOZamówieniaKupony i rabatyZwroty i reklamacjeZaproś znajomychMoje daneMoje zgodyUstawienia kontaMoje hasłoNajczęstsze pytania
Najczęstsze pytania >  family Star Program
•  Czym jest family Star Program?
family Star to nowy program lojalnościowy od limango.

Zapewnia jeszcze więcej możliwości oszczędzania, cieszenia się zakupami i zdobywania wspaniałych nagród. Wszyscy Klienci, którzy zarejestrują się na limango.pl lub w aplikacji limango, automatycznie uczestniczą w programie lojalnościowym.

Zbieraj punkty family poprzez różnorodne wyzwania i ciesz się ekskluzywnymi korzyściami! Więcej szczegółów znajdziesz TUTAJ

•  Jak mogę zdobywać punkty family?
Możesz zdobywać punkty family biorąc udział w różnych wyzwaniach. Zbieraj swoje punkty, na przykład dodając ulubione marki do zakładki "Ulubione". To takie proste!

Po każdym pomyślnie ukończonym wyzwaniu, punkty family zostaną przypisane do Twojego konta klienta. Aktualizacja może potrwać do 24 godzin. Weź udział w tylu wyzwaniach jednocześnie, ilu chcesz – im więcej wyzwań, tym więcej punktów family i korzyści zdobędziesz!

•  Gdzie mogę znaleźć moje wyzwania?
W Twoim koncie Klienta, w zakładce family Star Program znajdziesz podgląd swoich dostępnych, rozpoczętych lub zakończonych wyzwań.
•  Jakie zalety oferuje family Star Program?
Dzięki punktom family możesz osiągać różne poziomy. Kupony są automatycznie odblokowywane, gdy osiągniesz nowy poziom. Ponadto zbierasz punkty family, aby budować swoje saldo family (100 punktów = 5 zł), które możesz wykorzystać przy kolejnym zakupie. Niewykorzystane środki z salda family pozostają na Twoim koncie Klienta.
•  Jak długo są ważne moje środki z salda family?
Twoje środki z salda family są ważne do końca każdego roku kalendarzowego.
•  Czy mogę wypłacić swoje środki z salda family?
Twoje środki z salda family nie podlegają wypłacie i mogą być wykorzystane wyłącznie na opłacenie zamówienia.
•  Jak długo pozostanę na swoim poziomie?
Gdy osiągniesz określony poziom, nie możesz spaść niżej do poprzedniego poziomu aż do końca roku kalendarzowego. Możesz jednak nadal awansować na wyższe poziomy. Na początku każdego roku, Twój poziom jest aktualizowany na podstawie punktów zebranych w poprzednim roku.
•  Gdzie mogę znaleźć wszystkie informacje na temat family Star Program?
Wszystkie informacje dotyczące Twoich wyzwań, punktów family i kuponów możesz sprawdzić na swoim koncie Klienta, w sekcji family Star Program. Tam zawsze będziesz mieć przegląd swoich wyzwań, dostępnych kuponów oraz punktów family do wykorzystania przy następnym zakupie.
•  Gdzie mogę zrealizować swoje środki z salda family?
Możesz wykorzystać swoje środki z salda family i kupony na nasze codzienne Promocje oraz w Sklepie.

Zwróć uwagę na obowiązujące warunki dotyczące kuponów w swoim koncie Klienta.

•  Jak mogę zrealizować swoje środki z salda family?
W jednym zamówieniu możesz wykorzystać zarówno swoje środki z salda family, jak i jeden z kuponów. Wystarczy, że podczas realizacji zamówienia wybierzesz środki z salda family i kupon w koszyku, a zostaną one automatycznie dodane do Twojego zamówienia.
•  Co się stanie jeśli zwrócę zamówienie?
Jeśli wykorzystałeś kupon i środki z salda family, a następnie zwrócisz nam produkty z tego zamówienia, zwrócimy pozostałą kwotę po pomyślnej weryfikacji.

Użyte kupony i środki z salda family nie podlegają zwrotowi.

Do zwrotu, wykorzystamy tę samą metodę płatności, która była użyta przy pierwotnej transakcji, chyba że wcześniej uzgodniono z Tobą inną formę.