Zwroty i reklamacje

Ile mam czasu na zwrot?


Zgodnie z polskim prawem, możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży i zwrócić nam zamówione produkty, które nie przypadły Ci do gustu. Na zgłoszenie odstąpienia od umowy masz łącznie 30 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym czasie powinieneś zarówno utworzyć formularz zwrotu jak i odesłać zwracany towar. Z możliwości zwrotu wyłączone są towary wymienione w punkcie 15.13 Regulaminu.

Zwracany towar należy wysłać na poniższy adres:

Limango Polska Sp. z o.o. 
c/o Rhenus Logistics S.A.
Łozienica
ul. Prosta 16 
72-100 Goleniów

Przed odesłaniem zamówienia zapoznaj się z informacjami, w jaki sposób zgłosić zwrot, a także co należy dołączyć do odsyłanego towaru. Szczegóły dotyczące tych zagadnień odnajdziesz w kolejnym pytaniu.

Jak dokonać zwrotu?

Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki za wyjątkiem towarów wymienionych w punkcie 15.13 regulaminu wraz z podpunktami. W przypadku akcji promocyjnych termin ten może zostać wydłużony. Prosimy Cię o zgłoszenie zwrotu na stronie www.limango.pl pod zakładką "Zwroty i reklamacje -> Dokonaj zwrotu".


To bardzo proste: 
1. Wybierz zamówienie i naciśnij przycisk „Dalej”.
2. Zaznacz artykuł i podaj powód, dla którego chcesz go odesłać.
3. Otrzymasz formularz zwrotu, który należy wydrukować i dołączyć do zwracanej przesyłki.

Udostępniamy Ci dwie formy zwrotu:

ZWRACAM SAMODZIELNIE – możesz samodzielnie nadać paczkę zwrotną, wybranym i opłaconym przez siebie przewoźnikiem. Przesyłkę należy wysłać na adres: Limango Polska Sp. z o.o. , c/o Rhenus Logistics S.A., Łozienica, ul. Prosta 16, 72-100 Goleniów.Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy. Magazyn nie przyjmuje przesyłek, które nie są opłacone przez nadawcę.

ZWRACAM PRZEZ INPOST – możesz zwrócić swoją paczkę szybko, bezpiecznie i bez kolejek w dowolnym paczkomacie Inpost. Wystarczy, że podczas zgłaszania zwrotu na stronie www.limango.pl wybierzesz następujące opcje: 

1. Po wypełnieniu formularza zwrotu wybierz opcję „Zwracam przez Inpost”. Jeżeli produkty z zamówienia będziesz odsyłać w kilku przesyłkach, dla każdej z nich utwórz osobny formularz zwrotu.
2. Potwierdź dane do wysyłki zwrotu i kliknij "Wyślij" aby utworzyć zwrot.
3. Wygenerowany zostanie kod zwrotu dla Twojej paczki. Kod jest ważny 14 dni. Kod służy do nadania jednej przesyłki.
4. Umieść kod zwrotu na paczce a wydrukowany formularz zwrotu dołącz do środka.
5. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie podając otrzymany kod zwrotu.

Koszt usługi „Zwracam przez Inpost” to 9,95 PLN i zostanie on potrącony z wartości zwracanego towaru, więc nie musisz się martwić o uregulowanie rachunku w Inpost.

W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza do przesyłki możesz dołączyć dokument dostawy, który otrzymałeś wraz z paczką. Na dokumencie wyraźnie zaznacz, który produkt i w jakiej ilości zwracasz.

Jak należy składać reklamację?

W przypadku niezgodności towaru z zawartą pomiędzy klientem a limango umową, należy zgłosić reklamację produktu wybierając zakładkę "Zworty i Reklamacje", następnie "Zgłoś reklamację". 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na adres pomoc@limango.pl

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są zdjęcia ukazujące wadę towaru oraz dokładny opis. 
Reklamacja powinna również zawierać:
- numer zamówienia, 
- imię i nazwisko, 
- adres e-mail, pod którym masz zarejestrowane konto w serwisie limango.pl
- opis wady

Ile czasu trwa rozpatrzenia reklamacji?

Rozpatrywanie reklamacji odbywa się w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji informujemy drogą korespondencji elektronicznej.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za towar?

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego sposobu płatności za towar. Zwrotu pieniędzy dokonujemy po odnotowaniu przez centrum logistyczne otrzymania towaru z reklamacji. O zleceniu przelewu zwrotnego informujemy drogą korespondencji elektronicznej (pomoc@limango.pl).

Zwrot pieniędzy

W przypadku zwrotu zamówienia, po tym jak zarejestrujemy towar w centrum logistycznym, limango przeleje należną kwotę na Twoje konto (z ewentualnie odliczonymi odsetkami za korzystanie z produktu).

Warunki zwrotu w przypadku płatności za pobraniem (COD)

Jeśli towar został przez Ciebie opłacony za pobraniem - gotówką, do wykonania zwrotu potrzebujemy Twojego numeru konta bankowego, na które zostaną przelane pieniądze. Informacje o zadeklarowanym przez Ciebie numerze konta do zwrotu sprawdzisz w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane".

W przypadku potrzeby zmiany wprowadzonych danych skontaktuj się  Działem Obsługi Klienta (poprzez formularz umieszczony w sekcji Kontakt z Limango, lub bezpośrednio na adres pomoc@limango.pl).

Wyjątki (wyciąg z Regulaminu)

15.13. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Ci w odniesieniu do umowy:

15.13.1. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie Produktu zostało otwarte po jego dostarczeniu;

15.13.2. w której  przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

15.13.3. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po ich dostarczeniu.

Twoja satysfakcja z naszych usług to priorytet limango. Staramy się odpowiadać na wszelkie zapytania i sprawy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku pytań związanych z reklamacjami, prosimy o kontakt pod adresem pomoc@limango.pl . 

 

Komisja Europejska oferuje możliwość rozstrzygania sporów przez platformę internetową. Platforma jest dostępna pod następujacym linkiem:
Internetowe rozstrzyganie sporów | Komisja Europejska (europa.eu)