Zasady usługi „Zwracam z Inpost”

Na czym polega zwrot Inpost w limango?

Możesz zwrócić swoją paczkę szybko, bezpiecznie i bez kolejek w dowolnym paczkomacie Inpost. Wystarczy, że podczas zgłaszania zwrotu na stronie www.limango.pl wybierzesz następujące opcje: 

  1. Po wypełnieniu formularza zwrotu wybierz opcję „Utwórz zwrot Inpost - 9,95 zł.” Jeżeli produkty z zamówienia będziesz odesyłać w kilku przesyłkach, dla każdej z nich utwórz osobny formularz zwrotu.
  2. Potwierdź dane do wysyłki zwrotu i kliknij "Wyślij" aby utworzyć zwrot.
  3. Wygenerowany zostanie kod zwrotu dla Twojej paczki. Kod jest ważny 14 dni. Kod służy do nadania jednej przesyłki.
  4. Umieść kod zwrotu na paczce, a wydrukowany formularz zwrotu dołącz do środka.
  5. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie podając otrzymany kod zwrotu.

 

Jak nadać zwrot w paczkomacie?

Na ekranie maszyny wybierz opcję "Nadaj paczkę", a następnie "Mam kod zwrotu". Podaj 10-cyfrowy kod, który otrzymałeś podczas rejestracji zwrotu w limango, zatwierdź i... gotowe. Zadbaj, aby na przygotowanej paczce nie znajdowała się żadna etykieta nadawcza, której dane mogłyby wprowadzić Inpost w błąd.

Na przygotowanej paczce nie musisz już wpisywać adresu. Wystarczy, że markerem lub długopisem napiszesz wyraźnie 10-cyfrowy kod zwrotu.

 

Ile kosztuje zwrot z Inpost?

Koszt usługi „Zwracam przez Inpost” to 9,95 PLN i zostanie on potrącony z wartości zwracanego towaru, więc nie musisz się martwić o uregulowanie rachunku w Inpost.

Jeśli zdecydujesz się na kilka zwrotów z jednego zamówienia i odeślesz je wykorzystując kilka kodów zwrotów Inpost, opłata będzie potrącona do każdej przesyłki osobno.

 

Czy zwrot Inpost jest dostępny dla wszystkich Klientów?

Każdy Klient limango może skorzystać z usługi „Zwracam z Inpost”. Zgłoszenie zwrotu jest możliwe w ciągu 30 dni od momentu odebrania zamówienia.

W przypadku trwałej lub czasowej niedostępności usługi „Zwracam z Inpost” spowodowanej błędem technicznym, awarią sklepu lub innymi nieprzewidzianymi zdarzeniami, skorzystanie z usługi nie będzie możliwe. Awaria usługi „Zwracam z Inpost” nie powoduje wydłużenia terminu na zwrot.

W przypadku trwałej lub czasowej niedostępności usługi „Zwracam z Inpost”, możesz skorzystać z innej, samodzielnie wybranej opcji zwrotu. Możesz samodzielnie nadać paczkę zwrotną, wybranym i opłaconym przewoźnikiem. Przesyłkę należy wysłać na adres: Limango Polska Sp. z o.o. , c/o Rhenus Logistics S.A., Łozienica, ul. Prosta 16, 72-100 Goleniów. Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy.

 

Czy każde zamówienie może być zwrócone przez Inpost?

Pamiętaj, że wielkość skrytek jest ograniczona, dlatego jeśli twoje zamówienie było ponadgabarytowe (wysłane w innym opakowaniu niż różowy karton limango) odesłanie go za pośrednictwem paczkomatu Inpost nie będzie możliwe.

Maksymalny rozmiar paczki, która może być odesłana przez zwroty Inpost to: 41 × 38 × 64 cm, maksymalna waga: 25 kg.

Jeśli zamówione produkty przekraczają podane wymiary, opcja zwrotu przez Inpost nie jest możliwa. Produkty o większych wymiarach należy odesłać dowolną firmą kurierską. Organizacja i koszty takiego zwrotu leżą po stronie Klienta. Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki zwrotnej do momentu otrzymania potwierdzenia rozliczania.

 

Czy jest możliwość wydłużenia ważności kodu zwrotu?

Kod zwrotu jest ważny przez 14 dni. Niestety, nie mamy możliwości wydłużenia jego ważności ani wygenerowania nowego kodu do już zarejestrowanego formularza zwrotu.

Jeśli nie udało Ci się użyć kodu w ciągu 14 dni, możesz samodzielnie nadać paczkę zwrotną wybranym i opłaconym przewoźnikiem. Przesyłkę należy wysłać na adres: Limango Polska Sp. z o.o. , c/o Rhenus Logistics S.A., Łozienica, ul. Prosta 16, 72-100 Goleniów. Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy.

Zgłoś odesłanie paczki innym przewoźnikiem na adres: pomoc@limango.pl, nie odciągniemy opłaty 9,95 zł od wartości Twojego zwrotu.

 

Czy mogę zgłosić zwrot Inpost przez aplikację mobilną?

Obecnie opcja wydrukowania formularza zwrotu i wygenerowania kodu zwrotu Inpost nie jest możliwa w aplikacji mobilnej. Aby zarejestrować zwrot Inpost do zgłoszonego już zwrotu w aplikacji, proszę zalogować się na konto Klienta przez stronę główną: limango.pl.

 

Czy mogę odesłać kilka zamówień jednym zwrotem Inpost?

Jeśli zwracasz jednocześnie kilka zamówień i nie chcesz płacić za zwrot Inpost dla każdego zamówienia osobno, możesz odesłać wszystkie produkty w jednaj paczce (o ile wielkość przedmiotów na to pozwala). W tym celu podczas wypełniania formularza zwrotu zarejestruj zwrot Inpost (wygeneruj kod) tylko do jednego zamówienia. Dla pozostałych zamówień zarejestruj tylko formularz zwrotu.

W ten sposób, koszt 9,95 PLN będzie odciągnięty tylko raz od zwrotu z wygenerowanym kodem.

Pamiętaj, aby w takim przypadku produkty z każdego zamówienia były wyraźnie od siebie oddzielone i przyporządkowane do właściwego formularza zwrotu. Bez tej informacji magazyn może mieć problem z poprawną identyfikacją odsyłanych produktów.

 

Czy mogę wygenerować kod InPost do już zarejestrowanego formularza zwrotu?

Wygenerowanie kodu Inpost jest możliwe przez 30 dni od momentu odebrania zamówienia. W tym celu, proszę zalogować się na konto Klienta przez stronę główną: limango.pl i postępować według poniższej instrukcji:

  1. Wybierz zakładkę "Zwroty i reklamacje" .
  2. W sekcji "Historia zwrotów" kliknij "Sprawdź szczegóły" przy zwrocie, który chcesz odesłać.
  3. W szczegółach zwrotu, kliknij w przycisk "Utwórz zwrot Inpost".
  4. Kliknij przycisk "wyślij" aby utworzyć zwrot Inpost.
  5. Otrzymasz kod zwrotu.