Zwroty i reklamacje
Ile mam czasu na zwrot?
Zgodnie z polskim prawem, możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży i zwrócić nam zamówione produkty, które nie przypadły Ci do gustu. Na zgłoszenie odstąpienia od umowy masz łącznie 30 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym czasie powinieneś zarówno utworzyć formularz zwrotu jak i odesłać zwracany towar. Z możliwości zwrotu wyłączone są towary wymienione w punkcie 15.14 Regulaminu.
Zwracany towar należy wysłać na poniższy adres:
Limango Polska Sp. z o.o.
c/o Rhenus Logistics S.A.
Łozienica
Ul. Prosta 16
72-100 Goleniów
Przed odesłaniem zamówienia zapoznaj się z informacjami, w jaki sposób zgłosić zwrot, a także co należy dołączyć do odsyłanego towaru. Szczegóły dotyczące tych zagadnień odnajdziesz w kolejnym pytaniu.
Jak dokonać zwrotu?
Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki za wyjątkiem towarów wymienionych w punkcie 15.14 regulaminu wraz z podpunktami. W przypadku akcji promocyjnych termin ten może zostać wydłużony. Prosimy Cię o zgłoszenie zwrotu na stronie www.limango.pl pod zakładką "Zwroty i reklamacje -> Dokonaj zwrotu".
To bardzo proste:
1. Wybierz zamówienie i naciśnij przycisk „Dalej”.
2. Zaznacz artykuł i podaj powód, dla którego chcesz go odesłać.
3. Otrzymasz formularz zwrotu, który należy wydrukować i dołączyć do zwracanej przesyłki.
Udostępniamy Ci dwie formy zwrotu:
ZWRACAM SAMODZIELNIE – możesz samodzielnie nadać paczkę zwrotną, wybranym i opłaconym przez siebie przewoźnikiem. Przesyłkę należy wysłać na adres: Limango Polska Sp. z o.o. , c/o Rhenus Logistics S.A., Łozienica, ul. Prosta 16, 72-100 Goleniów.Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy. Magazyn nie przyjmuje przesyłek, które nie są opłacone przez nadawcę.
ZWRACAM PRZEZ INPOST – możesz zwrócić swoją paczkę szybko, bezpiecznie i bez kolejek w dowolnym paczkomacie Inpost. Wystarczy, że podczas zgłaszania zwrotu na stronie www.limango.pl wybierzesz następujące opcje:
1. Po wypełnieniu formularza zwrotu wybierz opcję „Zwracam przez Inpost”. Jeżeli produkty z zamówienia będziesz odsyłać w kilku przesyłkach, dla każdej z nich utwórz osobny formularz zwrotu.
2. Potwierdź dane do wysyłki zwrotu i kliknij "Wyślij" aby utworzyć zwrot.
3. Wygenerowany zostanie kod zwrotu dla Twojej paczki. Kod jest ważny 14 dni. Kod służy do nadania jednej przesyłki.
4. Umieść kod zwrotu na paczce a wydrukowany formularz zwrotu dołącz do środka.
5. Nadaj przesyłkę w dowolnym Paczkomacie podając otrzymany kod zwrotu.
Koszt usługi „Zwracam przez Inpost” to 9,95 PLN i zostanie on potrącony z wartości zwracanego towaru, więc nie musisz się martwić o uregulowanie rachunku w Inpost.
W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza do przesyłki możesz dołączyć dokument dostawy, który otrzymałeś wraz z paczką. Na dokumencie wyraźnie zaznacz, który produkt i w jakiej ilości zwracasz.
Jak należy składać reklamację?
W przypadku niezgodności towaru z zawartą pomiędzy klientem a limango umową, należy zgłosić reklamację produktu wybierając zakładkę "Zworty i Reklamacje", następnie "Zgłoś reklamację".
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na adres pomoc@limango.pl
Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są zdjęcia ukazujące wadę towaru oraz dokładny opis.
Reklamacja powinna również zawierać:
- numer zamówienia,
- imię i nazwisko,
- adres e-mail, pod którym masz zarejestrowane konto w serwisie limango.pl
- opis wady
Ile czasu trwa rozpatrzenia reklamacji?
Rozpatrywanie reklamacji odbywa się w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji informujemy drogą korespondencji elektronicznej.
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za towar?
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego sposobu płatności za towar. Zwrotu pieniędzy dokonujemy po odnotowaniu przez centrum logistyczne otrzymania towaru z reklamacji. O zleceniu przelewu zwrotnego informujemy drogą korespondencji elektronicznej (pomoc@limango.pl).
Zwrot pieniędzy
W przypadku zwrotu zamówienia, po tym jak zarejestrujemy towar w centrum logistycznym, limango przeleje należną kwotę na Twoje konto (z ewentualnie odliczonymi odsetkami za korzystanie z produktu).
Warunki zwrotu w przypadku płatności za pobraniem (COD)
Jeśli towar został przez Ciebie opłacony za pobraniem - gotówką, do wykonania zwrotu potrzebujemy Twojego numeru konta bankowego, na które zostaną przelane pieniądze. Informacje o zadeklarowanym przez Ciebie numerze konta do zwrotu sprawdzisz w zakładce "Moje konto" -> "Moje dane".
W przypadku potrzeby zmiany wprowadzonych danych skontaktuj się Działem Obsługi Klienta (poprzez formularz umieszczony w sekcji Kontakt z Limango, lub bezpośrednio na adres pomoc@limango.pl).
Wyjątki (wyciąg z regulaminu)
15.14. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Ci w odniesieniu do umowy:
15.14.1. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie Produktu zostało otwarte po jego dostarczeniu;
15.14.2. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
15.14.3. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po ich dostarczeniu.
Twoja satysfakcja z naszych usług to priorytet limango. Staramy się odpowiadać na wszelkie zapytania i sprawy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku pytań związanych z reklamacjami, prosimy o kontakt pod adresem pomoc@limango.pl .
Komisja Europejska oferuje możliwość rozstrzygania sporów przez platformę internetową. Platforma jest dostępna pod następujacym linkiem http://ec.europa.eu/consumer/odr/