Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.
Sprawdź warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityce cookies. Zgodę na cookies możesz w każdym momencie zmodyfikować lub odwołać w ustawieniach przeglądarki.
W zakresie, w jakim pliki cookies będą zawierać Twoje dane osobowe, ich administratorem jest Limango Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu więcej informacji .
Nasza strona internetowa uzywa plikow cookies. Administratorem danych jest Limango Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu Polityka Cookies. Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Sprawdź warunki przechowywania lub dostępu do nich w Polityka Cookies. . Zgodę na cookies możesz w każdym momencie zmodyfikować lub odwołać w ustawieniach przeglądarki. W zakresie, w jakim pliki cookies będą zawierać Twoje dane osobowe, ich administratorem jest Limango Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu więcej informacji.

Zwroty i reklamacje

Ile mam czasu na zwrot?


Zgodnie z polskim prawem, możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży i zwrócić nam zamówione produkty, które nie przypadły Ci do gustu. Na zgłoszenie odstąpienia od umowy masz  łącznie 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.   Z możliwości zwrotu wyłączone są towary wymienione w punkcie 16.14 Regulaminu. Nie musisz podawać przyczyny zwrotu.

Zwracany towar należy wysłać na poniższy adres:

Limango Polska Sp. z o.o. 
c/o Rhenus Logistics S.A.
Łozienica
Ul. Prosta 16 
72-100 Goleniów

Przed odesłaniem zamówienia zapoznaj się z informacjami, w jaki sposób zgłosić zwrot, a także co należy dołączyć do odsyłanego towaru. Szczegóły dotyczące tych zagadnień odnajdziesz w kolejnym pytaniu.

Jak dokonać zwrotu?

Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki za wyjątkiem towarów wymienionych w punkcie 16.14 regulaminu wraz z podpunktami. W przypadku akcji promocyjnych termin ten może zostać wydłużony. Abyś mógł szybciej odzyskać zapłaconą kwotę prosimy Cię o zgłoszenie zwrotu na stronie www.limango.pl pod zakładką "Moje Konto/Moje zamówienia". Tu również masz możliwość wglądu do swojego rachunku oraz wydrukowania go. 
To bardzo proste: 
1. Wybierz zamówienie i naciśnij przycisk „Szczegóły”.
2. Wybierz przycisk „Chcę dokonać zwrotu”
3. Zaznacz artykuł i podaj powód, dla którego chcesz go odesłać.
4. Otrzymasz formularz zwrotu oraz etykietę do wydrukowania.
5. Naklej etykietę na paczkę i wyślij ją pocztą lub kurierem

Powyższa procedura ma na celu ochronę środowiska i i zmniejszenie zużycia papieru.

W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza prosimy o dołączenie do przesyłki krótkiej informacji zawierającej następujące dane:
- numer Klienta,
- numer odsyłanego zamówienia, 
- nazwa i numer odsyłanego produktu. 
Przesyłkę należy wysłać na adres: Limango Polska Sp. z o.o. , c/o Rhenus Logistics S.A., Łozienica, ul. Prosta 16, 72-100 Goleniów

Po otrzymaniu przesyłki i skontrolowaniu odesłanego towaru, zwrócimy Ci należną kwotę. Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy.

Jak należy składać reklamację?

W przypadku niezgodności towaru z zawartą pomiędzy klientem a limango umową, należy zgłosić reklamację produktu wybierając zakładkę Moje konto- Zworty i Reklamacje, następnie Zgłoś reklamację. 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem formularza kontaktowego lub na adres pomoc@limango.pl

Podstawą do rozpatrzenia reklamacji są zdjęcia ukazujące wadę towaru oraz dokładny opis. 
Reklamacja powinna również zawierać:
- numer zamówienia, 
- imię i nazwisko, 
- adres e-mail, pod którym masz zarejestrowane konto w serwisie limango.pl
- opis wady

Ile czasu trwa rozpatrzenia reklamacji?

Rozpatrywanie reklamacji odbywa się w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji. O wyniku rozpatrzenia reklamacji informujemy drogą korespondencji elektronicznej.

W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy za towar?

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego sposobu płatności za towar. Zwrotu pieniędzy dokonujemy po odnotowaniu przez centrum logistyczne otrzymania towaru z reklamacji. O zleceniu przelewu zwrotnego informujemy drogą korespondencji elektronicznej (pomoc@limango.pl).

Zwrot pieniędzy

W przypadku zwrotu zamówienia, po tym jak zarejestrujemy towar w centrum logistycznym, limango przeleje należną kwotę na Twoje konto (z ewentualnie odliczonymi odsetkami za korzystanie z produktu). Jeżeli otrzymany produkt w całości lub w części nie może zostać zwrócony, lub zostanie zwrócony w gorszym stanie, wówczas musisz zrekompensować utraconą wartość.

Warunki zwrotu w przypadku płatności za pobraniem (COD)

Jeśli towar został przez Ciebie opłacony za pobraniem - gotówką, do wykonania zwrotu potrzebujemy Twojego numeru konta bankowego, na które powinny zostać przelane pieniądze. W takim przypadku dane konta do zwrotu należy wprowadzić za pomocą formularza umieszczonego na górze strony w sekcji “Moje Konto/Moje zamówienia”. Aby uzupełnić dane dotyczące konta bankowego, kliknij na “Moje Konto/ Moje Zamówienia”, następnie z listy po lewej stronie wybierz “Zwroty towaru” - "Nowe zgłoszenie zwrotu".  Wybierz numer odsyłanego zamówienia. Po dokonaniu wyboru nastąpi przekierowanie do  strony, gdzie należy kliknąć "Uzupełnij dane do konta bankowego". W kolejnym kroku wypełniony formularz zatwierdź za pomocą przycisku „Zapisz zmiany”. Po wpisaniu danych do formularza nie masz możliwości samodzielnej ich zmiany. W przypadku potrzeby zmiany wprowadzonych danych skontaktuj się  Działem Obsługi Klienta (poprzez formularz umieszczony w sekcji Kontakt z Limango, lub bezpośrednio na adres pomoc@limango.pl). Dodatkowo informujemy, iż z uwagi na czas potrzebny na zaksięgowanie uiszczonej kurierowi kwoty na naszym koncie bankowym, zwrot za odesłane zamówienie opłacone za pobraniem, może potrwać dłużej niż w przypadku zamówień opłaconych z góry.

Wyjątki (wyciąg z regulaminu)

 

16.14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

16.14.1. w której przedmiotem świadczenia jest Produktu dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

16.14.2. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

16.14.3. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.  .

Twoja satysfakcja z naszych usług to priorytet limango. Staramy się odpowiadać na wszelkie zapytania i sprawy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku pytań związanych z reklamacjami, prosimy o kontakt pod adresem pomoc@limango.pl . 

Komisja Europejska oferuje możliwość rozstrzygania sporów przez platformę internetową. Platforma jest dostępna pod następujacym linkiem http://ec.europa.eu/consumer/odr/